Recenzie (572)
Zlatý kompas (2007)
Gut! Zejména souboje ledních medvědů a Nicole Kidman. Sice to byly takové střípky různých pěkných vizuálně silných scenérií poskládaných dohromady, ale přesto to mělo něco do sebe. Zkrátka dle mého gusta, snad bude další díl ještě lepší...
Beowulf (2007)
Až na fenomenální souboj s drakem to nebylo nic moc.. Zemeckis je sice inovativní, ale pořád to ještě není ono, taková lepší animace v Half Life 2 tomu relativně dobře konkuruje... Nicméně i tak to stálo za vidění.
Tron (1982)
Geniální oldschool... rozhodně stojí za shlédnutí a slova uznání i dnes.
Poslední plavky (2008)
...je to prostě čtvrtníčkovina a kdo čekal cokoliv jiného, měl jít raději na něco jinačejšího...
Once (2007)
...odcházet s pocitem mrazení v zádech po shlédnutí filmu, to se příliš často nestává. Skvělá hudba, jednoduchý, ale velmi emotivní příběh.
ROMing (2007)
Dílčí okamžiky dobré, jinak veskrze křeč...
Sherrybaby (2006)
Smutný a pomalu tekoucí příběh o skvěle zahrané feťačce...
Hrdinovia a zbabelci (2007)
Velice trefná a objektivní konverzačka doplněná nezbytně nutnými skvělými hereckými výkony...
Next (2007)
Překombinované, přitažené za vlasy, zkrátka slátanina o tom, jak láska hory přenáší...
Appleseed (2004)
Ghost in the shell v akčnějším hávu... parádní podívaná