Posledné recenzie (25)
Nedotknuteľní (2011)
Už teď vím, že tohle je jeden z mála filmů, který mě podesáté bude bavit stejně jako poprvé...
Koža, v ktorej žijem (2011)
Větší překvapení jsem v kině ještě nezažila...a to jsem si myslela, že mě už nic překvapit nemůže. Každopádně tento námět nevidím zpracovaný poprvé...ale poprvé jsem se po skončení cítila, jako by se to dělo mi. Velmi nepříjemný pocit jsem potom měla... takže za 5*.
Lieksa! (2007)
Hodně dlouho jsem čekala na titulky k tomuhle filmu...ve výsledku jsou ale stejně celkem nepotřebné. Možná je i lepší je úplně vypustit. :-) Jinak film poměrně těžce hodnotitelný, jelikož se nedá prakticky s ničím srovnat. Tohle je prostě úplně jiný svět... Někdo si na to potrpí, někdo naopak vůbec...