Obľúbené filmy (10)
Posledný škótsky kráľ (2006)
Štyri izby (1995)
X-Men: Prvá trieda (2011)
Big Lebowski (1998)
Pokrvní bratia (1999)
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Po krk v extáze (2004)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Top. není třeba dodávat víc.
Starí chlapi na nových autách (2002)
Tohle byla naprostá pecka, jestli někdo u prvního dílu mluvil o nelogičnosti, tak tady by mu asi vypadaly oči z důlku. Ale to právě bylo to, co se mi hrozně líbilo a proto budu mít tenhle film asi i raději než jedničku. Tady už prostě šlo opravdu jen o to diváka pobavit. Bodnia je na první pohled zcela záměrně ještě větší magor než v jedničce a to i přes to, že na konci brečí. A mně se jeho účelně přehrávané magorství moc líbí. Příběh byl opět docela nezapamatovatelný, ale zkrátka řečeno šlo prostě o řadu nikdy nekončících mačo situací.