Recenzie (356)
Neuveriteľné dobrodružstvá Tada Stonesa (2012)
Víc takových ztřeštěných animovaných komedií, mumie vedla
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
nevim, já z toho tak unešenej nebyl, moc nechápu proč je to 1.nejlepší film. Podle Kinga se mi spíš líbila Zelená míle, ale asi je to jen věc názoru a vkusu...
Insidious (2010)
Dlouho mi nenavodil horor takovou atmosféru jako toto dílo. V mých očích, dřívější a lepší než Conjuring, už jen proto, že zde je ještě vidět volná ruka PANA režiséra. Ve výše zmiňovaném jde už hodně vidět tlak a zásahy jak produkční společnosti, tak Hollywoodu
A-Team: Posledná misia (2010)
žádný zázrak. Na originální seriál to vůbec nemá. Mr. T nepřekonán, čistej PRŮMĚR
Útok mimozemšťanov (2011)
Skvělá zábava. Moses Rulez!
The Possession of Michael King (2014)
Jeden z lepších letošních FF hororů. dobrá myšlenka, solidně rozvedená i zpracovaná...
V tvári démona (2014)
Zas tak nehorázně špatný to neni, čistej průměr. I když na dnešní dobu docela línej průměr :-)
Na hrane zajtrajška (2014)
Takže takhle, knihu jsem nečetl, ale musí být velice zájímavá, protože film je taky hoodně zajímavej :) podlě mě jedno z nejlepších Sci-Fi, co jsem za posledních pár let viděl. Efekty supr, příběh, děj, scénář, kamera, nenašel jsem skoro žádnou chybičku. A ten černej humor tomu vyloženě sluší. Prvních 15 minut jsem jen seděl přilepenej na sedačce, a zíral jsem s otevřenou pusou dokořán, jako masožravá kytka číhající na mouchu. Tak trochu http://www.csfd.cz/film/9302-hvezdna-pechota/ řízlá s http://www.csfd.cz/film/1245-vetrelci/ ochucená http://www.csfd.cz/film/6648-predator/, pocukrovaná trochou http://www.csfd.cz/film/182358-valka-svetu/ se špetkou http://www.csfd.cz/film/290368-pacific-rim-utok-na-zemi/ Tak začneme znovu, Červe! :D
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Nejlepší X-Meni co jsem kdy viděl. Suprová návaznost na http://www.csfd.cz/film/224880-x-men-origins-wolverine/ a http://www.csfd.cz/film/251188-x-men-prvni-trida/ Výborný filmový zážitek, a rozhodně jsem se nenudil, po http://www.csfd.cz/film/265275-wolverine/ jsem si krásně spravil chuť. Čekám, co nám příjde dál, jak malý dítě na vánoce :) 4,5 z 5
V zajatí démonov (2013)
Jako žádný zázrak... Podle trailerů, humbuku kolem a bubliny že je film inspirován skutečnými případy jsem byl docela zklamán. Efekty slušný, lekaček málo, a když už nějaká, tak s ohlušujícím randálem že by člověku vytřásl mozek. Konec docela sentimentální, zato scéna ve sklepě je asi vrchol celého filmu, manželka zabalená do bílého prostěradla levitující přivázaná na židli pod žárovkou dokáže vyvolat divnopocit. Stále pro mě nejlepší V Moci Ďábla (2005)