Recenzie (3 061)
Návrat idiota (1999)
nádhera.byla doba,kdy český film byl nadprůměrný,zajímavý i strhující.to vše je návrat idiota okoření troškou neškodného idiocismu.pavel liška ve své nejlepší roli.
Jedna ruka netleská (2003)
Jeden z nejlepších počinů českého filmu.Hodnocení typu 1 hvězdička si strčte do prdele.
Samotári (2000)
Na tomhle snímku sem dospíval.
Kráčajúca skala 2: Odplata (2007)
Jak si tohle mohli vůbec dovolit??????to je jako natočit die hard bez willise!!!!!!!
Dr. House (2004) (seriál)
Těžko slovy popsat,co cítím k tomuto seriálu.House je zničená duše,jenž je geniálním mozkem v oboru diagnózy nemocí a uzdravovaní lidí.Ovšem je chytrý na tolik,aby věděl,že svět je hnusnej,zlej,podlej a plnej lží,i proto přes svoje v skrytu dobré srdce,je cynikem,sráčem,feťákem,sebe se litujícím parchantem,jenž si uvědomuje krutost a zbytečnost tohoto světa a přesto se zoufale snaží najít štěstí.House,je já,jenom nejsem lékařský génius.Nejemotivněji napsaná postava v seriálu,kterou kdo kdy vymyslel.Skvost,který můžu sledovat díl po díle a žasnout nad tím,jak mě dokáže ze dna deprese nedostat do větší,ale vytáhnout mě zní a v chvilkách radosti,tu radost zdvojnásobit.Nejlepší seriál všech dob.Nikdy jsem u ničeho nebrečel víc a i přesto se smál.100%.
Zabijaci (1995)
Stylovej a atmosfericky zajímavej akčňák,který bohužel doplatil na tvář Sylvestra Stallona.Přitom ho mám mc rád a tenhle film doslova žeru a paradoxně vidim Stallona jako největší chybu filmu,protože se sem zoufale nehodí,kdyby možná Banderase nahradil Arnold....bylo by to taky o něčem jiným :-) 90%.
Demolátor (1993)
můj pes je lepší než vás pes,můj pes je lepší než váš pes,protože se krmí,ravijolem:-)
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Nejsem fanoušek Star Wars, v tom rozumějte, že nepovažuju tuhle ságu za nijak zvlášť výjmečnou pro světovou kinematografii, ani pro sci-fi.V tomhle směru jsou desítky lepších filmů a tahle sága je maximálně povídačka pro děcka a magory, kteří nejraději souloží v obleku Stormtroopera s holkou v kovových bikinách, nebo si ho aspoň u této představy honí ve sklepě svojí matky.Starý díly mám rád převážně z nostalgie a vždycky sem je sledoval hlavně kvůli Darth Vaderovi.Nové díly, tedy první dva jsou naprosto nesnesitelné, proto jsem byl u třetího dílu tak v šoku.Epická, strhující a zničující proměna Anakina na Vadera a nejsilnější poslední 45. minutovka filmu snad všech dob si ode mě zaslouží zařazení do topky, aspoň na nějaký čas.Jak pokosil ty padawany...to bylo prostě boží a když ho na konci ten mamrd Obi Wan Hnilobi rozpůlil...plakal jsem několik týdnů :D 100%.
Smrtonosná pasca 3 (1995)
nejlepší smrtonostná past,fakt nářez co dokázali vytřískat už ze třetí pokračování,spolupráce willis a jackson je náramně vtipná záporák jeremy irons je magicky německej:-)parádní.Asi můj nejoblíbenější akční film.
Dlhý bozk na dobrú noc (1996)
Super film,dobrej záporák...Craig Bierko.........dobrej vedlejšák............Samuel L.Jackson........a jedna velká ale opravdu velká chyba.......Geena Davis.............tuhle zasranou krávu prostě nemůžu vystát.