Obľúbené filmy (9)
Iron Maiden: Flight 666 (2009)
Otec prasátek (2006)
Muž, který se směje (1928)
Tak, s jistotou musím říct, že toto byl nejlepší němý film, který jsem kdy viděla. Bylo to neuvěřitelně napínavý, herecké výkony byly naprosto geniální (myslím, že Conrad se brzy stane jedním z mých oblíbených herců a to nejen proto, že se jmenuje Konrád) a hudba, i když pravděpodobně dodaná později, z toho filmu udělala opravdu něco speciálního a zaujalo mě to do té míry, že si pravděpodobně přečtu i onu předlohu.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Henrich V. (1989)
Iron Man (2008)
Finnish Summer with Turisas, A (2008)
Finská hudební dokonalost a navíc ještě Warlord Nygård přitloukající rybu k prknu...co víc si člověk může přát?
Dracula (1992)
Vizuální dokonalost, Richard E. Grant s vousem a naprosto brilantní Gary Oldman.... alei když asi z knížky vím, odkud se tam ta Mina/Dracula věc bere, tak to místy bylo až trochu moc... ale vizuálně - bohové! opravdu, opravdu dokonalé (to asi ty kotlety všech zúčastněných), takže těch pět myslím opravdu vážně.