Recenzie (69)
Pod kožou (2013)
"Under the Skin nie je film pre každého,ale ja som naň nesmierne pyšná." S.J, súhlasím s ňou!
Vyhnání z ráje (2001)
..jednoducho ďalší film, ktorý kvôli svojej jedinečnosti ostane nedocenený, ale pre mňa o to viac vzácnejší :)
Disaster Movie (2008)
ved uz to dali aj do nazvu... katastrofa!!
Krvavá neděle (2002)
Utrpenie, bezmocnosť, bolesť a jeden omyl. Otázka "Ako mohlo k niečomu takému dôjsť?!" a nepríjemne mrazivý pocit, že sa to týka aj vás, sa vďaka realistickému tónu len tak ľahko nestratí.
Udalosť (2008)
Film, pri ktorom som zaspal. V závere ma zobudilo hlučné snívanie môjho spolusediaceho. Žeby ďalšia epidémia spôsobená rastlinnými toxínmi?!
Sekretárka (2002)
Odzačiatku sa mi tá sekretárka zdala byť nejak zábavne uchylná, a tak mi zabránila v tom, aby som zaspal. No a na moje prekvapenie sa z toho vykľula kvalitná romantika a Maggie Gyllenhaal stúpla v rebríčku mojich oľúbených herečiek :)
Wall-E (2008)
Rozosmeje, dojme, pobaví, roztancuje, inšpiruje, WALL-E je jednoducho film pre každého :)
Akty X: Chcem uveriť (2008)
Akty X bez paranormálnych javov sú ako film bez obrazu- pri jeho sledovaní budete mať stále pocit, že vám niečo zásadné chýba :)
Traja cudzinci (2008)
Nevedel som sa dočkať konca- nie kvôli nude, ale od strachu.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Nový Hellboy nie je zlý. Trpí však syndrómom drahšieho pokračovania (predstaviť čo najviac nových postáv + rozpitvať psychológiu trojice z prvého dielu). Ide tu o to- diváka rozosmiať, očariť a dojať > bohužiaľ niektoré tieto režisérske zámery sa spúšťajú nechtiac súčasne, takže keď si ešte pri záverečnej scéne s drsným princom Nuadom budete pospevovať CAN'T SMILE WITHOUT YOU celá atmosféra toho neuveriteľného finále ide do hája. Môžete sa tešiť na výtvarné orgie v podaní talentovaného režiséra, ktorému sa však príbeh roztrúsil pomedzi prsty.