Posledné recenzie (1 418)
Bratia (2023)
Na Mašíny jsem nikdy neměl vyhraněný názor a nezměnilo se to ani po projekci tohohle filmu. A zase jsem měl bordel ve vedlejších postavách. (1 425.)
Duna: Časť druhá (2024)
Nemůžu říct, že by se jednalo o nejlepší kinozážitek za poslední roky, spíš bych řekl, že pro mě vychází kvalitativně nastejno s prvním dílem. Mrzí mě, že byla odbouraná linka kolem Gildy. Po formální stránce jsem spokojen. Giedi Prima byla svým minimalsmem rozhodně zajímavá. (1 424.)
Neuveriteľný deň (1993)
Pro mě dost příjemné dohnání dalšího z filmových restů. S nadsázkou ztvárněné to, co by nejspíš opravdu zažíval člověk, který by byl nucen prožívat jeden den znovu a znovu. A navíc – neříkejte to mé manželce, ale Andie MacDowell pro mě v tomhle filmu představuje ideál ženy se vším, co k tomu náleží. (1 423.)
Posledný denníček (11)
Na co se těšit v letošním filmovém roce?
Star Wars: Síla se probouzí. A to bude asi tak všechno. Nepamatuju si, že by vyhlídky na filmový rok byly kdy tak mizerné jako letos. Proboha, vykašlete se už v Hollywoodu konečně na prequely, sequely, originy, spin-offy a rebooty a začněte točit něco originálního. Když je jediný film, který stojí za to vidět, taky jen pokračování, tak už je to vážně na pováženou. Nejlíp to opět shrnuli pánové z Red Letter Media.