Recenzie (212)
Ostrov (2023)
Ač je ze začátku jasné jak to všecko bude, tak se na to dá celkem koukat.
Niet úniku (1993)
Kdybych se na to díval jak na podobné filmy ve věku cca deseti let, tak by se mě to asi líbilo víc. Takto to bylo spíš vtipné a nebo trapné. Ale devadesatkovy rukopis byl zřejmý.
Posledný ostáva (1996)
Neviděl jsem ani jeden z původních filmů, ale i tahle novější verze mě přišla poměrně utahaná z prvoplanova a teatrální. Město bylo až příliš opuštěné a Smithova cesta kromě jedné nakládačky až moc jednoduchá a naivní.
The Covenant (2023)
V době plné válek fakt zážitek.
Zabiják (2023)
Trochu mi to připomínalo Dextera a jeho kodex. A bavilo mě to.
Zlatá labuť (2023) (seriál)
Celkem slušný seriál, který ale brutálně degradují dvě hlavní postavy. Ty jsou tak špatně napsaný, že mě v průběhu času víc a víc vadí. Vypustit jejich dialogy, tak je to o dvě hvězdy lepší. A celkově je to vlastně dost celé naivní.
Avatar: Cesta vody (2022)
Bylo by to skoro i na plnej počet, protože mě to v podstatě celou dobu bavilo. A to je důležitý. Až na pár berliček v ději to dávalo i tak nějak smysl. Jinak ale příběh slabší než první díl. Spíš jsem to vnímal jako audiovizuální epos s důrazem na rodinu a přírodu. Což je vlastně v pohodě. I když animace občas pokulhávala. Ale i tak sem fandil modrejm a lidi mě samozřejmě štvali.
John Wick 4 (2023)
Nevím no. Už toho je prostě moc. Tři s odřenýma ušima.
Vyproštění 2 (2023)
To byl ale nářez!
Asteroid City (2023)
Tak tohle mě nesedlo.. Nedokoukano.