Recenzie (435)
Odstřelovač (2009)
Sniperský film o dvou rivalech, kde jeden zaučuje mladou krev a druhý je uvězněn za zabití nevinného člověka při přepadení. Můj celkový dojem z filmu kazí počáteční chaoz a rozpoznání hlavních postav.
Dokonalý zločin (2009)
Průměrná kriminálka s Morganem Freemanem, která mě bohužel moc nenadchla, takže mé hodnocení : 50 procent
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
Oproti jedničce hodně slabý odvar a podle konce to vypadá, že u dvojky to asi nezkončí. což je škoda :(
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Tak toto byla opravdu jízda. 80 procent zaslouženě.
Starí psi (2009)
Rozhodně jedna z těch lepších rodinných komedii u které jsem se s chutí zasmál a jako taková třešnička na dortu zde Williams a Travolta.
Den naruby (2009)
Proč se točí takové slátaniny. Obsah : Den naruby je úžasná komedie .... - NO TO TEDY NENÍ.
Nebezpečný pomstiteľ (2009)
Další z mnoha tlusťochových béčkových filmů, ale na tento se dá koukat. Dokonce jsem se i zasmál při erotické scéně, jak ji zahrál s kamennou tváří a absolutním nezájmem. :D
Magie v ulicích (2008) (relácia)
Viděl jsem dva díly a Robert Fox mě opravdu dostal.
Dům snů (2009) (relácia)
Nejhorší pár celé soutěže a on se dostane až do finále. naštěstí, když už začali rozhodovat diváci bylo to jednoznačné.
Hráči z Indiany (1986)
I po mnoha letech Hráči z Indiany neztratili svoje kouzlo.