Recenzie (2 537)
Sahara (1995) (TV film)
stare ale dobre
Bod zlomu (1991)
výborná dvojica hercov vo zvláštnej atmosfére adrenalínu a kriminality
Brankár (2018)
silny príbeh, s pekne vykreslenou atmosferou spoločenskych udalostí v povojnovom anglicku,
Láska všetko prekoná (2019) (TV film)
Najpríšernejšia primitívna naivná kanadská romantika, aku som doposial videl
Najvyššia pocta (2019)
Bezhranične pateticke zveličovanie hrdinstva amerických vojakov v nezmyselnej vojne vo Vietname
Najmocnejší muž FBI (2011)
CAKAL SOM OD EASTWOODA ROZHODNE VIACEJ. Prvá polovica bola predsa len zaujímavejšia. k filmu sa nehodno vraciať.
Periskop hore a dole (1996)
nic moc, predvídatelny priebeh, k filmu sa nehodno vrátiť.
Sestřičky Modrý kód - Krvavá svatba (2021) (epizóda)
Všetko má svoj koniec. Aj tento pekny serial. Dakujem tvorcom, hercom za množstvo zaujímavých príbehov z nemocničného prostredia. Casto mi pomohli tráviť čas, ked sa nedalo von, Bude mi za serialom smutno.
Martino tajomstvo (2016) (TV film)
nemecký, historický sentiment, nikomu sa nic nestane a film končí dlhym bozko. pche !!!!
Erik a Erika (2018)
rakusky príbeh, natočeny s typicky nemeckým sentimentom, príšerní herci, škoda, od životopisu som rozhodne viacej očakával