Recenzie (28)
Komisár Rex (1994) (seriál)
Ze sentimentality 3 hvězdy. S odstupem času je to béčkové krimi. Ale jako malého mě to ale opravdu bavilo a kdyby se mě tehdy někdo zeptal na hodnocení tak dám to nejlepší. Trochu mě mrzí, že to tu má tak špatné hodnocení a bere se až moc kriticky.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
I po druhém shlédnutí teď (2020) po cca deseti letech je to 5*
Následky lásky (2004)
Originální film. Nenechte se zmást názvem. Perfektní kamera!
Mission: Impossible 5 (2015)
Viděl jsem ve špatné pořadí - Ghost Protocol > Fallout > Rogue Nation. Ale i když jsem kvůli tomu neměl ve Fallout spávnou návaznost v příběhu, tak se tyto poslední dva filmy velmi liší (zábavností, akčností, příběhem a hraním). Rogue Nation - slabší tři Fallout - lepší čtyři
Homeland - Zradca - Season 2 (2012) (séria)
Opravdu o něco lepší než první série. Více rozehrané a propracované. Nová postava (Quinn) je super... Jsem zvědavý na S03
Pork Pie (2017)
Zábavný road-movie z Nového Zélandu. Pěkné záběry krajiny a akční jízdy Mini.
Pravidlá mlčania (2012)
Nadějné obsazení i scénář. Celkově ale málo dramatické a příliš zdlouhavé, až nudné. Děj je trochu zamotaně vyprávěný. Uprchlík (1993) s Fordem stále kraluje :-)
Sejmout zabijáka (2011)
Jedno klišé za druhým. Celý film je poslepovaný z už dříve natočených filmů o mafii a gangsterech. Některé scény působí hodně úsměvně ve snaze napodobit to, co v jiných filmech bylo originální.
Pád - Série 2 (2014) (séria)
Druhá série mi přišla o kousek lepší než první :-) Určitě doporučuji a jsem zvědavý na serii 3.
Za každú cenu (2016)
Texas.