Recenzie (173)
The Captured Bird (2012)
Šlo tam vlastně o něco? :-) https://www.youtube.com/watch?v=5MbsPRxNFwE 64%
Miluj suseda svojho (2014)
Opilec a sobec, který nakonec došel k rozumu a oblíbil si malého sousedského hocha. Sousedský hoch, který si nakonec oblíbil spolužáka, který ho šikanoval. Těhotná prostitutka, která to dítě nechtěla, ale nakonec si ho oblíbila. Čerstvě rozvedená matka hocha, která nakonec odpustila arogantnímu a protivnému sousedovi. To vše v rodinném provedení a už od začátku jasnou pointou. Myšlenka jednoduchá, ale jako komedie i drama dostačující. Uronil jsem ke konci slzu, uronil. Známka kvality. Bill byl super. Nu což, já se dobře bavil. 75%
Spider-Plant Man (2005) (TV film)
Zábavná bejkárna. 76% https://www.youtube.com/watch?v=33dfnAPQa5w
Logorama (2009)
Tady nejde o příběh, protože ten tam skoro žádný není. Tou nejzábavnější věcí je velice nápadité skrývání a objevování se log firem. Kupodivu. :-) 73% https://www.youtube.com/watch?v=zAKopCwGlcc
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Nejslabší film ze série, který ani náhodou není slabý. Těch pět si možná později rozmyslím, protože třeba rozšířenou edicí se na nás Jackson úplně vyblil. Přestože film bych si dokázal představit mnohem lepší, cosi mě nutí tomu těch pět hvězd nechat. Takový jev Skryté hrozby. P.S. Legolas nám dokázal, že jediné propojení Středozemě s Metrixem není Hugo Weaving. :-) 99%
Ruin (2011)
Podivný kraťas bez děje, s hudbou jako ze Star Wars a s helikoptérami jako z Avatara. Jenomže, animace je vynikající a akce, která zaplňuje celý film, je dynamičtější, než u většiny celovečerních blockbusterů. 73%
Pyramída boha Slnka (1965)
Je to i na svou dobu kýč, chvílemi dost lacině působící (jak po technické, herecké, režijní, tak i příběhové stránce). Jenomže to je pořád o třídu lepší jako Vinnetou a Mayovky v Arábii. Hudba mluví za své (asi stokrát originálnější, ikoničtější a s tolika zábavnými motivy). Pokud si chci pustit filmového Maye, tak Poklad Aztéků nebo Pyramidu boha slunce. 73%
Červená Čiapočka (2011)
Naprosto nečekaně dobré nahuštěné drama s hororem a k tomu výborná atmosféra zasněžené, zimní, středověké vesnice. Nebýt přitroublé romantické linky, špatných efektů a občasnými hloupými dějovými zvraty, dal bych pět. P.S. Odlman démonický, Amanda sexy, tak to mám rád. :-) 76%
Danny Mac Askill: The Ridge (2014)
Nádherná příroda, nádherné triky s kolem, nádherná kamera. Jenom ta hudba se tam moc nehodí, takže za 4. 78%