Obľúbené filmy (10)
Čierna labuť (2010)
Počiatok (2010)
Amélia z Montmartru (2001)
Predvianočná nočná mora (1993)
Vtedy na Západe (1968)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Faunov labyrint (2006)
Zrkadlová maska (2005)
Niekto to rád horúce (1959)
Malý princ (2015)
Kdo čekal doslovný přepis jedné z nejslavnějších knih světa, asi bude zklamán. Já jsem ale nadšena. Kromě moderního příběhu, který jen zprostředkovaně vypráví hlavní pasáž s Malým princem, musím vyzdvihnout nepřekonatelnou animaci!!! Prostě bomba, souznění dvou zdánlivě naprosto neslučitelných animací (3D a stop-motion; zvláště co se vizuality týče) a hele, ono to jde a dokonce velmi dobře! Sice si nejsem jistá, zda diváci útlého věku dostatečně pochopí hlubokomyslný dopad příběhu, ale rozhodně považuji tento film, za naprosto adekvátní a důstojnou adaptaci předlohy. 95%