Posledné recenzie (3)
Gangy New Yorku (2002)
Tenhle film jsem si pustila tři večery za sebou, protože jsem vždycky asi po hodině usla, nuda...Scorsese umí líp.
Bernard na rybách (2004) (seriál)
Trapné, pro děti nevýchovné (viz díl s jabloní.....ufo, to jako vážně????). Po shlédnutí 2 epizod a sledování nepovedené animace už never more.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Film nic nového nepřinesl, ničím nepřekvapil, všechno jako bych už někde viděla....vyděsila jsem se jen při představě naklonovaných scientologů ve formě T. Cruise. Trailer by stačil.....