Recenzie (6)
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Nejkrásnější závěr!
Bedári (2012)
Po skoro hodině jsem to nevydržela a prostě jsem to musela vypnout. Tři hodiny strašnýho zpěvu, ne tohle nešlo dokoukat dokonce.
Unesená (2012)
Sice jsem od začátku tušila jakto dopadne, nicméně za 3 hvězdičky to je. :)
Milý John (2010)
Tento film se mi líbil i přes fakt, že jsem velkou část filmu dokázala uhodnout dopředu, bojím se, že je hlavně hercem v hlavní roli - koneckonců jsem jen dívka. Nicméně se mi film líbil a dokonce mi ukápla i slza.
P.S.: Milujem ťa (2007)
Nejsem citlivka, která brečí u každého filmu, který vidí, dokonce spíš nebrečím vůbec v porovnání s jinými. Nicméně tenhle film mě dokázal rozbrečet téměř na začátku a k mému překvapení jsem brečela ještě 15 min po konci filmu. Úžasný film, který nenechá oči suché.
Na vlásku (2010)
Tato pohádka mě očarovala. Nejdřív jsem myslela, že to bude hloupost, nicméně byla prostě špičková.