Posledné recenzie (809)
Kaskadér (2024)
Kaskadér je jeden z těch filmů, u kterých mi tady na databázi citelně chybí půl hvězdičky. Protože tři hvězdy jsou málo, na čtyřku to má své mouchy. Snímek má pár luxusních akčních scén (i když na to, že je to mimo jiné i oslava kaskadérské práce, je tam na můj vkus až moc počítačových zpomalovaček), sem tam nějaké vtipné scény (jednorožec pobavil), Ryan i Emily jsou bezva herci a jejich postavy disponují slušnou vzájemnou chemií. Nevadí ani obvyklá přehlídka žánrových klišé, kdy záporáky, kteří stojí za komplotem, poznáte bezpečně na sto honů, ještě než se hlavní zápletka vůbec rozjede. Problém je pro mě hlavně v dynamice filmu. Romantická linka sice ke konci dojde hezkého vygradování, jak už to tak bývá, ale zejména v první třetině snímku mě ty ukřivděné výčitky, a postupné znovu sbližování těch dvou dost nudily, neméně rušivé pak byly okamžiky, kdy je Ryan uprostřed divoké akce a mezitím střih a vrátí se to do štábu filmu, kde Emily smutně teskní. V tomto ohledu je scénář hodně nevyvážený, takže jsem se chvílemi trochu nudila, jindy zas královsky bavila. Těžko říci, jestli by mě to bavilo i mimo kino, za mě zatím tři a půl
Godzilla Minus One (2023)
Katastrofických filmů je jak šafránu, takže jsem se na tuhle do běla rozzuřenou ještěrku ráda podívala. Škoda, že na ty nejlepší destruktivní scény ve městě to bylo trochu skoupé, ale na druhou stranu to mělo i hezký příběh, který dokázal zaujmout i sám o sobě. Jasně, že tam bylo také trochu toho východoasijského patosu, s tím už je prostě třeba počítat. Rozhodně jeden z těch lepších filmů minulého roku.
Země v mém nitru (2022)
Tak tohle je čistokrevný nezávislý snímek, čili hodně dlouhých statických záběrů, postavy, ze kterých aby jeden páčil každé slovo a mnoho nevyslovených výčitek, křivd a smutku. Do toho nějaká ta symbolika s vlky a vyústění silné zápletky, která na mě ale tentokrát neměla takový účinek, v jaký asi tvůrci doufali.
Posledný denníček (4)
Filmová výzva 2016
Ve zkratce - jde o zdejší akci pro zábavu, kdy si s některým z uživatelů vzájemně sestavíte seznam, většinou, deseti filmů (počet záleží na dohodě), které pak do konce roku 2016 zkouknete.
Moji vyzivatelé:
Kajda.l :)
Betty blue (DC verze) ****
Bonus: Neviditelná *****
emma53 :)
Enšpígl :)
Malarkey :)
Hanagi :)
Bonus: Six shooter ****