Recenzie (395)
Ťah jazdcom (1992)
Veľmi dobrý thriller, dobrý Lamber, Laneová i Skerritt, no od záveru som čakal trochu lepšie rozuzlenie. Preto "iba" 4*. Dej ma spád, prekvapujúce momenty a kopec napätia.
Noci šeliem (1992)
FIlmy typu "vezmi kameru a toč", myslím tym priamo na ulici majú svoje čaro. Príbeh má neobvyklú zápletku, avšak precítenie postavy Cyril Collarda, ktorý vo filme chorého na AIDS nepredstieral bolo dokonalé. Cyril bol skutočne nakazený a 2 týždne pred premiérou tohto filmu zomrel... Pre mňa jeden z najlepších psychologických filmov s citlivým scenárom a kvalitnou réžiou. Na záver len dodám, že skutočnú "šťavu" postave dodal skvelý dabing Zdeňka Mahdala.
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Herecký koncert Lea... myslím, že za takých 5-10 rokov to bude človek, ktorý ovládne Hollywood...
Srdečný pozdrav zo zemegule (1982)
Proč já? :-)
Za nepriateľskou líniou (2001)
Toto sú fotografie z obce Háj, kde je Anjel použitý vo filme trvale vystavený na miestnom cintoríne pri kostlíku a je detailne nafotený a popísaný. Fotografie sú určená LEN pre osobnú potrebu, prosím, bez môjho súhlasu ich neposkytovať na iné servre: https://photos.google.com/album/AF1QipNK7HZLM6Tmh9aVBFwoeIq70e8dXnidppt89C2G