Recenzie (395)
Rukojemník (2014)
Príjemný film. Dobre vybratí herci, fajn dialógy, dokonca mi nevadil ani šťastný koniec.
S láskou, Rosie (2014)
Krásne... aj keď život tak pekne nefunguje...
Ako utopiť dr. Mráčka alebo Koniec vodníkov v Čechách (1974)
Nakjrajšia sci-fi-rozprávka na planéte Zem...
Hodinový manžel (2014)
Veľmi dlho som sa tak dobre v kine nepobavil :-)
Pojedeme k moři (2014)
Keď toto bol prvý film Jirku ako scenáristu a režiséra... tak týmto tempom piaty pôjde na Oscara za cudzojazyčný film...
Bony a klid 2 (2014)
Preboha !!! Prečo ??? !!!
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
Skrátiť na polovicu.. a bolo by to fajn... ale keď ide o prachy, tak sa 3dekový rezeň obalí do 20 dekov strúhanky....
Interstellar (2014)
Paralela s Odysseou na konci bola zjavná... ale Nolan Kubrickom nikdy nebude... veľa zbytočných scén... veľa úžasných scén... geniálna hudba... padouch Matt, sexi Jessica... neviem čo si o tom filme mám myslieť... musím predýchať...
Mapy ku hviezdam (2014)
Cronenbergovská úchylná genialita, alebo geniálna úchylnosť? "Mapy ku hviezdam" sú jeho zrkadlom a dúfam,že to myslím dobre :) Mii skladám poklonu, Julianne je na Oscara a ja po záverečnej scéne na infarkt :-)
Čo s láskou? (2014)
Mladšie verzie hrdinov nesiahali po päty starším... dej mal na počudovanie logiku, ale zbytočne komplikovaný... a toooľko romantického americké klišé...