Recenzie (114)
Škaredá Betty (2000) (seriál)
hej nee:D tohle je nejlepší telenovela ze všech! Vím, že mě někteří ukamenujete, ale do takového cca 60. dílu než všichni začali vzdychat, plakat a naříkat, to bylo parádní:)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
podle jednoho amíka tohle natočil kubrik...a pak se hodně divil, když otočil obal od dvd a našel tam ČECHA Miloše Formana;)
Asterix a prekvapenie pre Cézara (1985)
přišel jsem, viděl jsem....A NEVĚŘIL VLASTNÍM OČÍM! :D
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Film nebyl špatný. Někteří tvrdí, že se jedná o kult..to nevím, ale vím, že ovlivnil filmařinu ať se to někomu líbí nebo ne a i když se u toho někteří nudili a tvrdí, že je to neoriginální slátanina všeho možného, tak musím oponovat. Bylo tam zamícháno všechno možné, ale rozhodně to nepůsobilo špatně. Přece není možné donekončena vymýšlet zbrusu nové věci. Copak vadí, když se všechno, co už bylo použito, dá dohromady v jednom filmu, akorát je to namícháno tak, jako nikdy předtím?
Edith Piaf (2007)
Sice se můžete v přesunech časem trošku ztrácet, ale rozhodně to není zase taková hrůza. Výkon představitelky hlavní role Marion Cotillard je brilantní a myslím si, že toho oskara si opravdu zasloužila. Při scéně, kdy Edith Piaf těsně před smrtí spívá písničku Je ne regrette rien, mě mrazilo v zádech...smekám před Marion..
FBI: Prípady Sue Thomasovej (2002) (seriál)
jemné, roztomilé, hloupoučké....jako odpolední oddechovka se to dá..
Baby to chcú tiež 2 (2004)
přišlo mi to zábavné, malinko přihlouplé, možná roztomilé, ale zase taková hrůza to nebyla:) Kdybych to měla srovnat s některými německými komediemi, tak je to jedna z nejlepších..
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
děj v knize byl asi 3/4 rozvláčný, rozebíral hlavní postavy a dalo by se říct, že se nic převratného nedělo...až posledních 30 stránek bylo strhujících, prostě najednou se vše zlomilo a rozvláčnost byla ta tam...to samé je i u filmu..je hoodně dobře zpracovaný, efekty jsou jako vždy výborné, hlavně bych chtěla pochválit boj Brumbála s Voldemortem, ale celá hodina filmu byla stejně rozvláčná jako v knize. Jakmile se Harry a spol dostali do Oddílu záhad, tak jsem zůstala zítrat na plátno a nemohla se odtrhnout:)
Asterix a Vikingovia (2006)
nevím, je to sice Asterix, takže je to opět srandy kopec, ale už to není ono. Chybí ono pověstné - hurá na římany!
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
No tak to se Curaonovi povedlo:) atmosféra je jiná než u druhého a prvního dílu a to je možná hodně dobře. Děj se malinko vzdaluje knize, takže je z filmu cítit, že Curaon do toho zapojil fantazii:)