Recenzie (142)
Cesta vzhůru (2000) (seriál)
dobře, je tu možná zbytečně moc moralizování a už vidim, jak by si takové sociální případy mohly dovolit platit za tak luxusní ústav, ale když ty děcka jsou tak strašně hezký a cool... :D
The Adventures of Bob & Doug McKenzie: Strange Brew (1983)
tak nějak ani přesně nevim, o čem ten film byl. nejspíš o chlápkovi, co si přivlastnil pivovar, který mu nepatří, a zákonnou dědičku se snaží zlikvidovat, a taky o dvou tydýtech, co milujou pivo a ve snaze dostat nějaký zadarmo nacpou myš do jedné z jeho lahví a požadujou náhradu. všechno je to ale strašně zmatený a vtipný jen sporadicky (např. pes superman)
Iluzionista (2006)
Edouši, čemu ses to upsal? jak už bylo řečeno, film je průhledný až hanba. a snad mi nikdo nechce namluvit, že by se ve Vídni vyráběly tak zoufale nekvalitní meče.. ?
Glory (1989)
uslzené, až to bolí
Sexuálny škandál na škole (2006)
Jediné, co mi na filmu vadilo, byla právě hudba - až příliš totiž připomínala Glassovy předchozí Hodiny, a to mi tak nějak kazilo celou atmosféru.
Malcolm X (1992)
Musim souhlasit s Aiaxem, byla to tak trochu nuda
William - Jak se stát princem (2003) (TV film)
Nedozvěděla jsem se nic moc nového. Snad jen to, že má Will hezkou pleť po mamince...
Africans in America: America's Journey Through Slavery (1998) (seriál)
Jeden z vůbec nejlepších dokumentů, co jsem kdy viděla. Komentář je podán takovým způsobem, že z toho až mrazí, a i doprovodná hudba je naprosto okouzlující.
300 (2006)
kdyby to nebyla takova komedie, asi bych se docela nudila
Moja ľavá noha (1989)
jasně, DDL hraje úžasně, ale pro mě byl největší hvězdou filmu Hugh O'Conor coby Christy-děcko