Obľúbené filmy (10)
Narušenie (1999)
nemůžu si pomoct, ale Winona prostě neumí hrát. jedna velká křeč. nicméně... tenhle film je srdeční záležitost (Kaysenové knížka taky stojí za přečtení)
Prízračný svet (2001)
Antonia (1995)
Král z ostrova Bastøy (2010)
Crash (2004)
Stratené v preklade (2003)
Padlé ženy (2002)
25. hodina (2002)
nestává se mi často, že by mě u filmu uzemnily už úvodní titulky
Veľká ryba (2003)
Moja ľavá noha (1989)
jasně, DDL hraje úžasně, ale pro mě byl největší hvězdou filmu Hugh O'Conor coby Christy-děcko