Recenzie (454)
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Nejlepší romantická komedie jakou Američani za hodně dlouhou dobu natočili. Carrel a Gossling jsou super dvojka. Emma Stone prostě může jen pomoct a nepamatuji si, kdy jsem se u nějaké filmové scény smál tolik jako u setkání na zahradě. 100%
Sherlock (2010) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů, které byly natočeny. Mám hodně rád Holmese s Downeym, ale tohle je o 1000% lepší. Hned první díl je výborný a celá první řada tak pokračuje. Druhá řada začíná neméně dobře, The Woman byla prostě geniální. Díl 2x02 podle Psa Baskervilleského mě sice hodně zklamala, ale vše vynahradilo finále série s dokonalým Moriartym. To vše ale bledne v porovnání se třetí řadou. Znobushledání Shelocka a Johna, svatba a finále včetně Sherlockova myšlenkového paláce bylo nezapomenutelné.
Pán času - Sněhuláci (2012) (epizóda)
Vánoční koleda byla sice vánočnější, ale tenhle díl je zábavnější. Clara i vás musí okamžitě získat a Strax je geniální.
Batman pokračuje: Návrat Jokera (2000)
Velmi dobrý filmeček. Joker je děsivější než kdy dřív, lepší už byl jenom Ledger. Trochu mi vadí nový Batmanův kostým (celobličejová maska), ale jinak je to velmi dobrá jednohubka. Osud Harley Quinn mě fakt pobavil.
Pán času - Doktor, vdova a skříň (2011) (epizóda)
Sice Vánočnější než byly speciály za Daviese, ale přesto je to pro mě nejslabší speciál. 60 %
Iron Man & Hulk: Heroes United (2013)
Žádná sláva to není, ale pořád o dost lepší než animovaný Iron Man z r. 2007.
Asterix a Obelix v službách Jej Veličenstva (2012)
Asterix, Obelix a Stereotypix, jinak se tento film nazvat nedá. Netvrdím, že se nepobavíte, minimálně u Normanů na "úletu" se musí smát snad každý. Přesto je to nejslabší díl ze všech, který nezachrání ani snaha držet se co nejvíce původních komiksů. Za mě 55%
Santiniho jazyk (2011) (TV film)
Tenhle film mám opravdu rád. Jistě, rozhodně není dokonalý, ale na české poměry je to hodně dobré. Filmy s přídomkem mysteriózní se u nás moc netočí, osobně mě napadají už jen minisérie od ČT, které taky natočil Strach, takže jsem rád, že do toho u nás někdo šel. Za mě 70%
Rivali (2013)
Tak tohle je opravdu film roku. Miluju Formuli 1, takže jsem se na tento film těšil jako na druhé Vánoce. Kromě perfektně podaných událostí (dobře, pár odlišností se najde, ale je to proboha film) musím vyzdvihnout výkon obou hlavních představitelů. Hemsworth je pro roli Jamese Hunta jako stvořený a Daniel Brühl byl jako Niki Lauda doslova a do písmene geniální. 150%
Snežné psy (2002)
Jedna z nejlepších amerických komedií. Démon a Nana jsou perfektní.