Posledné recenzie (1 855)
Počatie (2024)
Dúfal som, že uvidím Sydney v poriadnom horore ale toto teda rozhodne nie. Veľmi neoriginálny film, kde sa ide presne podľa šablóny. Mníška príde do kláštora a tam klasicky niečo nehrá až sa dozvieme čo. O nejakom horore sa dá hovoriť až okolo 50 minúty a to je neodpustiteľné. Nie len, že na 89minút je to extrémne neskoro, ale dovtedy divák stratí všetok záujem o film. Koniec sa síce snaží, nejaké fajn krvavé scény tam sú ale mňa to už tak znechutilo, že ma to už ani nebavilo. Za mňa teda prešľap vedľa a Sydney si musí začať vyberať lepšie veci.
The Impossible Heir (2024) (seriál)
Nakoľko som si Jae-Wook Leeho dosť obľúbil, dal som šancu tomuto seriálu a musím povedať že dosť v pohode. Je tu celkom zmes žánrov, od hlavnej drámy/thriller po špetku romantiky a trocha krimi. Tvorcom sa to ale darí veľmi dobre držať a tak sa všetko hodí ako má. Problém som mal s inými vecami. Postavy sa miestami chovajú dosť nelogicky, veľa liniek vyznie do prázdna a niektoré postavy sú pre dej zbytočné. Pozerá sa nato však dobre, dosť častí končí tak, že chcete vidieť ďalšiu a herci hrajú výborne. Vytáčalo ma, že niektoré časti skončia zvratom, ktorý potom sledujeme ešte 2-3 minutý v ďalšej časti. No a hlavne pri finále, kde v podstate koniec sme sa dozvedeli už na konci 11 časti. Inak však super, ubehlo to rýchlo a ja som sa bavil. 4* si to udržalo.
Fallout (2024) (seriál)
Fallout je skvelé prekvapenie, ktoré si užije hráč ako aj nehráč. Obrovská pochvala postavám, tie sú napísané naozaj na výbornú. Ella je milé, očarujúce stvorenie a jej Ouky Douky je na nezapletenie, do toho Walton a jeho Ghoul a mnohé ďalšie postavy. Samotný svet je veľmi originálny, každá časť ponúkne niečo nové a vizuálne je to teda nádhera. Našťastie sa tu nešetrilo a po dopozeraní prvej série mám chuť zahrať si aj hru. Nie je to epická podívaná, ale rozhodne veľmi vydarený seriál kde sa na ďalšiu sériu dosť teším. Veľmi nemám čo vytknúť.