Recenzie (454)
Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Hrozba Sithů (2013)
O dost vtipnější než první díl. Qui-Gon zabil.
Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Skrytý klon (2013) (TV film)
Pořád zábava, ale kadence vtipů razantně polevila.
Star Wars: Impérium útočí (2012) (TV film)
Mám rád LEGO, mám rád Star Wars, takže co řešit. Zábava zaručena.
Jak to mělo skončit (2005) (seriál)
Viděl jsem jen minimum dílů, ale třeba Jak měl skončit Harry Potter bylo výborné.
Marvel Superhrdinové (2013) (TV film)
Zatím viděno bez titulků, ale i s tím, co jsem rozuměl jsem se ohromně bavil.
Star Wars: Padawanská hrozba (2011) (TV film)
Daší skvělá LEGO komedie. Darth Vader rulez. A Indy taky potěšil.
Lego Star Wars: The Quest for R2-D2 (2009) (TV film)
Skvělá animace, skvělé vtípky (Anakin a TIE). 80%
Lego Star Wars: Revenge of the Brick (2005)
Pár vtípků se tady fakt podařilo (fotka, Grievous, Vader), ale všechno hodně sráží animace postaviček. Dělalo to LEGO, tak by tam měly být postavičky ve tvaru LEGO figurek. 60%
Liga spravedlivých: V pasti času (2014)
Film mě mile překvapil. Animace je sice slabá, ale dokázal jsem se u filmu zabavit. Dawnstar mi byla hodně sympatická a rád bych jí v DC animácích ještě uviděl. Jen je škoda, že ti chyběl Green Lantern. 78%
Turbo-Charged Prelude (2003)
Povedené propojení prvních dvou dílů Rychle a zběsile. I když zde nepadne jediné slovo, na pár minut to skvěle zabaví. 75%