Recenzie (1 592)
Pompeje (2014)
Pro milovníky gladiátorů a scén s tím spojených určitě terno . Efekty nejdříve solidní a pak děj , kdy stíhá svou milou , jenž mu ukořistil zloduch , tak nějak scifi . Ne špatný film , ale trochu jsem čekal , asi , něco jiného . Tak slabé tři . Možná časem více . Počin , ale dobrý .
Rozkoš (2013)
Těžko říci co tím chtěla Jitka říci . Asi bloudí v kruhu abstrakce a střípky dala v jeden celek do tohoto filmu . Divný příběh ,, nepříběh , který nemaje spádu ,, vyzněl v nějakou slátaninu neurčitého typu a vlastně podivna . Herecké výkony podivné a vlastně se jedná o , zatím nejdivnější český film za poslední rok . Je to smutné , ale vtipné bylo pouze antré bezdomovce s pojízdným košíkem ,, jehož slovník se hodil do úplně nejniižší cenové skupiny ,, bohužel . Takže podivný film , vlastně dokument o psaní sms . Bída s nouzí .
Zakázané ovocie (1998)
Steven sice umí , nebylo to špatné a na dnešní dobu vcelku solidní . Kdyby si s tím Scott trochu pohrál byl by to trhák . Uvodní ,,, // přepadení // ,, vtipné a vkusné , ale krást se nemá ... jsou u nás takové agentky ???
21 způsobů, jak zničit manželství (2013)
Takové uštěkané , podivná konina a to mám rád Finsko áj Norsko . Sice bylo pár vtipných momentů , leč to je málo . No Johanka je mladá , jěště nám zatočí ...
Na život a na smrť (2013)
Asi hoodně potřebný film v této době , dobré poselství k závěru , že násilí je všude na světě a pomoc bližnímu také . Ty pády z těch kopců a skály jako únik před nepřáteli ---- šílené !!! Výborně udělané . Že potom vstali , klucííí a zase šly po svých , no nevím . Když je to podle pravdy , tak asi jo ., ale stejně těžko uvěřitelné . . . . . No v podstatě velmi dobrý film s touto tématikou . DOOST DOBRÉ .
Umelá inteligencia (2013)
MÁM RÁD SCIFI , KTERÉ MÁ URČITOU VYŠŠÍ ÚROVENˇ .... NEVÍM KAM TO SMĚŘUJE ....... DIVNÝ FILM ... MYŠLENKA . . . ZABÍJENÍ ..... HRŮŮŮŮŮZA !!!
The Virginian (2014)
TO BYL WESTERN ???? AHA , no dosti slabé , bez štávy , jiskry , rozvláčné , občas nudné , fakt slabééééééééééé . Jedna hvězda za koně , krávy , bystřinu a hory. JINAK OPRAVDU SLABÉÉÉÉÉ .
Môj život (1993)
Něco na tom filmu je .
Koľaje osudu (2013)
Nějak nefandím filmům z války a podobným tématům se raději vyhnu , ale pokud to je podle skutečného příběhu , tak se nechám zlákat . Málo výrazná Nicole tomu ubrala hvězdu , nicméně Colin by to zahrál za oba . Utrpení v táboře bylo neskutečné a o to silnější byl ten závěr toho smíření . Jelikož ,,, moje hodnocení skoro nikdo nečte ,,, tak to zkrátím . Byl to výborný film a asi jej shlédnu za čas znovu , aby si člověk srovnal hodnoty v životě . TAK TĚŽKÉ JE ODPUSTIT !! KLOBOUK DOLŮ !!
Vendeta (2011)
Byl jsem si jistý , že jsem již psal hodnocení . Asi se ztratilo . Tak znovu . Mne to dost zaujalo . Vetchý věrohodný a kluky bych vykastroval za živa !! . Je to hnus prvního stupně . CHmela a Taclík také dobré . Dlouho jsem slyšel tu větu -- PROČ jste mi zabili moji holčičku .. to až mrazilo . Takže dobrý filmový počin a všechny takové grázly .. kastrááto . Je to hnus .. velebnosti .