Obľúbené seriály (10)
Chalupári (1975)
Okresný prebor (2010)
Místo nahoře (2004)
JEDEN Z MÁLA DOBRÝCH SERIÁLŮ , KTERÝ BYL V POSLEDNÍ LETECH NATOČEN , VÝBORNÁ STAŠOVÁ I TÁBORSKÝ . PARÁÁDA .
Byli jednou dva písaři (1972)
Sanitka (1984)
Nemocnica na okraji mesta (1977)
Zřejmě nejlepší seriál všech dob dle mého soudu . Je dnes takový Dietl ? ? No myslím , že ne . ŠKODA .
Byl jednou jeden dům (1974)
HERECKÉ mistrovství Menšíka , Nedbala , Somra , Sováka , Hogera, Vinkláře , Medřické , Hlaváčové a jiných , z toho vytvořilo , snad nejlepší seriál československé televize . Dneska se již takoví herci snad ani nerodí . Možná Ivan Trojan je důstojný nástupce v této době . Jinak těžko pohledat . A rovněž režisér Filip geniální . Všem bravoooo .
Vlak detstva a nádeje (1985)
Přísahám a slibuji (1990)
Slovácko sa nesúdí (1975)
TOŽ TO JÁ MOŽU . PĚKNÉ , PĚKNŮČKÉ .