Recenzie (205)
Ústav (2005)
Chaotické to bolo až až. Nebyť dobrého stvárnenia a príjemného prostredia, tak by som to vypol už na začiatku.
Mikulášove šibalstvá (2009)
Pohľad dieťaťa na problémy spojené s prírastkom do rodiny... Veľmi príjemné pozeranie na chlapca a jeho šibalstvá.
32 a stále slobodná (2009)
Riadna volovina, ale Renée komédie pristanú.
Jude (1996)
Smutný príbeh nenaplnenej lásky pretkanej smrťou, sklamaním, očakávaním a postupným uvedomením si, že nie všetko bude tak, ako si to človek predstavuje.
Pevné puto (2009)
Dve a štvrť hviezdičky plus jedna navyše za efekty. Takže ak ma naučili správne počítať, tak to bude tri hviezdičky a k tomu malá štvrťka, čo je zaokrúhlene tri hviezdičky.
Invictus (2009)
Neviem, čo k tomu dodať. Freeman - klobúk dolu.
Večný príbeh (1998)
Neuveriteľná volovina. Ale ako rozprávka kvázi pozerateľná volovina.
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Fakt sa mi to zapáčilo. A čo bolo na tom to najlepšie, že aj kamoška, čo nepozerá filmy, bola týmto dielom nadmieru spokojná, a ja som rád, že tam boli všetci pekní a skvelí a že to bolo príjemné pozeranie.
Splnený sen (2009)
Skvelá Sandra, ale toď vše. U mňa iba za tri.
Slečna zamilovaná (2009)
Ale tak Zlatá malina nebola ďaleko od pravdy. Nebol to výkon roka, ale ani výkon na malinu.