Posledné recenzie (18)
Slasher (2016) (seriál)
Zatím mě to neskutečně baví, dal jsem 5, nemůžu pochopit ty negativní komentáře, vždyť je to přece jen seriál, kdyby to byl film, tak bych pravděpodobně tvrdil to samé, ale za mě zůstává 5.
Lovci pokladov (2014) (seriál)
Seriál Knihovníci mě docela překvapil. Nic moc jsem od toho nečekal, ale po shlédnutí pár dílů jsem změnil názor, ohodnotil bych 4,5 hvězdy, jelikož se seriál přiklání spíše k béčkovýmu ohodnocení. Ale musím říct, že když nic tak tohle je správná volba.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
To nejlepší co jsem kdy viděl. 💖