Recenzie (165)
Liga výnimočných (2003)
Průměrný film, který bude dobrý na sobotní televizní večer, ale v kině působí příliš honosně. V některých scénách je takový zmatek, že se divák nejen neorientuje, ale i ztrácí. Může si však být jistý jedním - hlavní hrdinové nezemřou, proto je zbytečné přemýšlet, kde je v bojové vřavě najde.
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Pokračovat ve vážném stylu původních dvou dílů by byla sebevražda, komediální podtón sluší T3 mnohem víc.Rád se na T3 podívám za pár let v televizi (na další návštěvu kina to ale není)...
Adaptácia (2002)
Zajímavý film. Bohužel je pravda, že zajímavé zpracování a herecké výkony jsou to hlavní, proč na tento film jít. Závěrečné kataklyzma je vytvořené jenom pro následnou katarzi a působí lehce vykonstruovaně.
Zabudnutý prípad (1995)
Nemám ve zvyku hodnotit podle splněných nebo nesplněných očekávní. Přesto mi tento film nic nedal, za víc než jedno shlédnutí proto nestojí...
Ničomník (1997)
Začátek poměrně dobrý, konec naprosto špatný...
Jej alibi (1989)
"Říkalas, že už jsi v Rumunsku řídila auto." "Takhle se v rumunsku řídí auta." :-)
Žabiakove dobrodružstvá (1996)
Pěkně natočená parafráze na různé formy antisemitismu a sílu přátelství. Ale proč?
Ostrov hrdlorezov (1995)
Dívat se na to docela dá, ovšem aby ve středověku měla ženská nějaké slovo? Kupovala otroky? Mnoho feminismu škodí!
Krv a víno (1996)
Někdy je láska silnější než všechny hrůzy kolem. Prostě Jack Nicholson v jedné ze svých psychopatických rolí.
Tajomná žiara nad Pacifikom (1980)
Prostě skvělý klasický film