Obľúbené filmy (8)
Nič nás nerozdelí (2012)
Napětí, slzy, emoce .. Film, který dojme každého kdo se dokáže vžít do pravdivého osudu téhle rodiny.
Lóve (2011)
Titanic (1997)
Kuriér 3 (2008)
Luxusná spoločníčka (2004)
Nevím čím mě to zaujalo, nevím proč, ale prostě ho zbožňuji.