Recenzie (205)
Vec (1982)
Jeden z nejlepších hororů co sem viděl. Výborně vybrané prostředí opuštěné antarktické základny,tzn. výborná atmosféra, kde nikdo nikomu nevěří..temná jednoduchá hudba a výborný konec.
The Road Runner Show (1966) (seriál)
Zlomyslná pouštní kukačka a ulítlej kojot,kterej se vždycky zlikviduje raketami of firmy ACME :))
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Asi nejméně zábavný díl série
Kocka (1997)
Skvělý sci-fi horor, tak "odlišný" film se objeví málokdy. Atmosféře přispívá to, že protagonisté jsou obyčejné typy lidí, se kterými se můžete běžně potkat.
Jackie Brownová (1997)
Nevím o co se tenhle film snažil (nejspíš být druhým Pulp fiction),ale já se první půlku nudil a druhou jsem usnul..probudil jsem se na scénu kdy Robert de Niro odpráskne svou přítelkyni (nebo co to bylo), protože moc mluví..celkem sranda,ale to stačí společně s tím,že tento film se asi nedá srovnat s úplným odpadem, tak na jednu hvězdu s odřenýma ušima. To se prostě Tarantinovi nepovedlo a ani tu druhou hvězdu tomu nedám, jen proto, že to natočil on.
Ďábelsky Váš (1967)
Psychologický film s dobrým nápadem a atmosférou.
Dannyho jedenástka (2001)
Skvělý zábavný film,dobře vybrané a zahrané postavy,nemám co vytknout.
Dannyho dvanástka (2004)
Překombinované,nudné,dělá akorát špatné jméno prvnímu dílu..Jednu hvězdičku dávám pouze za Vincenta Cassela a jeho tanec mezi lasery,což je jediná scéna, která se mi ve filmu líbila
Postřižiny (1980)
Nebýt strýce Pepina, tak je to o ničem.
Kocka 2: Hyperkocka (2002)
Je to nejspíš klasická dvojka, čím více se tvůrci snaží překonat první díl, tím hůř to dopadne. Chtěl sem tomu dát tu jednu aspoň pro tu snahu něčeho nového (časové smyčky) , na druhou stranu se takhle nudný a zbytečný film jen tak nevidí.