Recenzie (58)
Na západní frontě klid (2022)
Nuda. Miluji vojenské filmy, tohle byla proste nuda.
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizóda)
Nejsem žádný velký Tolkienův fanda, ale přečetl jsem všechno, i sillmarilion. Vadilo mi hodně výběr herců Elronda a Celebrimbora, ošklivé tváře. Taky ty černochy všude, to mi hlava nebere. Galdriel plave přes půl oceánu, a s obrem bojuje jako by to byla marvelovka. Ženské postavy nedávají logiku, ta vesničanka porazí nestvůru s nadpřirozenou sílou, přitom vypadá že není schopna porazit slepici. Jediná hvězda za hudbu a výpravu. Jinak je to děsně zpackaný zatím.
Anatomie skandálu (2022) (seriál)
predvidatelny prvoplanovy dej, rychle prestrihy, zmatok, miestami spomalene zabery a pohlady, nuda, hlavne clovek uz v prvej casti tusi ako to dopadne. strateny cas.
Jozef Mak (2021) (TV film)
Příběh, hudba, obraz, kamera, režie, cast, výprava. Epický a hlavně dobrý to bylo, nenudil jsem se, ani na chvíli.
Beckett (2021)
is it just me, nebo bucket neumí utíkat? Musím řict, že ze všeho nejvíce mi vadilo utíkaní hlavního hrdiny..
Tabula rasa (2017) (seriál)
Nuda. Několik krát jsem při tom usnul. Stačí kouknout na poslední díl.
Sowon (2013)
Vědel jsem, že na tohle se nemám koukat. Přesto nelituji, ale tatínkové malých holčiček to nechá rozbitý jak pláž Omaha 7. června 1944..
Mare of Easttown - Úbohý Sizyfos (2021) (epizóda)
3. a 4. epizóda zatiaľ slabota. Pokial bude aj 5. nudna, tak to balim.
Kauza Cervanová (2013)
dokument je rozhodne angažovaný. kirchhoff síce explicitne nehovorí na akej strane sporu je, ale je to rozhodne cítiť. v podvýživenej slovenskej dokumentaristickej scéne je toto však neobvyklý počin, nakoľko uvážime okoľnosti, pôvodne krátke nakrúcanie sa pretiahlo na niekoľko rokov. prípad z 1976 a desiatkami tisícov strán vyšetrovacieho spisu, pamäť svedkov, neumožňuje nakrútiť iné než lyrické angažované dielo. sugestívna hudba, sugestívne scény smerujú presne tam, kde uvažovanie o tomto nešťastnom justyčnom omyle / zložine má smerovať: proved beyond reasonable doubt?
25 rokov neviny (2020)
že ony tie justičné omyly majú tak veľa spoločného (when they see us, presumé coupable, jestem murderca, thin blue line, kauza cervanová...). o prípade som nevedel nič, ale film ma vtiahol a opantal ma. napínavé, dojemné a silné do posledného momentu. poláci prostě umí a umí hodně dobře. /"Zbili ma tak, že by som sa priznal aj k strielaniu na pápeža." T. Komenda./