Recenzie (191)
Tajomná rieka (2003)
Kto ma zlu naladu tak nepozerat, iba sa to zhorši.
Králi ulice (2008)
Kiežby bolo viac filmov s touto tematikou.
Bullittov prípad (1968)
Kriminalka velmi pekna ale ta nahanačka ma utvrdila že mam dat 5.
Far Cry (2008)
Tupa ubohost ktora si zasluži len jednu za schweigera.
Železné srdce (2014)
Tento film sa na nič nehra, ma v sebe velku davku originality zaujimavy Brad Pitt a leti 5.
Nepodplatiteľní (1987)
Priamočiara skvela gangsterka ktora je dost odlišna od ostatnych.
Veľká šestka (2014)
Všetkeho je tu akurat, drobne diery ale skvele 4.
Pacho, hybský zbojník (1975)
Dost dobra janošikovska parodia na svetovej urovni. kroner je najlepši.
Poliši (2010)
Bruce v dalšom filme ako policajt ale tentoraz je to ine, vtipne hlašky aj momenty ale nezaujalo ma to na 5.
Le Mans (1971)
Ked sa povie film o automobilovom športe tak by mal každemu kto tento film videl napadnut prave tento.