Recenzie (448)
Ip Man: Zrodenie majstra (2008)
Pěkná lekce japonštiny.
Rozhýbej to! (2001)
Já vám nevím, bylo to takový ... takový ... buzerantský.
Simonův vesmír (2010)
Výkaly.
Láska nebeská (2003)
Hovna bez děje. Dokonce to říká i infantilní Gogizna.
Šťastlivci (2008)
V polovině se celkem příjemně odpočinkový film změní v kýbl dementních patetických srágor pro dutohlavé Anglosasy.
71 (2014)
Bezva biják. Tyhle filmy mi vždycky připomenou jak bezvadně nás umí vychovávat a radit a pičovat, jak máme láskyplně přistupovat k našim menšinám, ten národ ohozený v teplákách, který ještě před 30 lety na každé policejní stanici v Ulsteru 5x denně trénoval waterboarding na každém hokynáři či instalatérovi jen proto, že na Bětčiny narozky nevyplazil z okna Union Jack.
Bojovník (1997)
Debilní fňukání.
Nevydarený únos (2005)
Hromada bezduchých výkalů.
Šarlatán (2020)
Trojan jako vždy dokonalý. Film velmi povedený, až na ten hipsterský konec. Přijde den, kdy budou životopisné filmy končit maturitou ústřední postavy.
Hlboko (2012)
Velmi silné téma. Velmi ujeblé zpracování.