Recenzie (350)
VyPlašení (2020) (relácia)
Nápad dobrej, ale chtělo by to dost prostříhat, protože někdy to už nebylo moc zábavné, jen zbytečně dlouhé. Dost pak vylezou momenty, kdy herci nevědí, co říkat, takže opakují furt stejnou polohu. Kozub je skvělej herec, co ale cením daleko víc, je Milanův psychologický oblouk. Nejpropracovanější a nejzábavnější postava.
Mandalorián - Kapitola 10: Pasažier (2020) (epizóda)
Slabší díl než předchozí, tentokrát už mi trochu začalo vadit, že to opět neposouvá hlavní příběh.
Boratův navázaný telefilm (2020)
Jako kritika společnosti celkem dobrý, ale kromě pár dobrých pasáží to nemělo moc vtip, ani spád. A některé situace mi připadaly vybudované hodně na sílu, jen aby tam byla kontroverze. A vtípky na ženskou rovnoprávnost se taky po chvíli omrzí.
Mandalorián - Kapitola 9: Šerif (2020) (epizóda)
Možná by se dalo něco namítat proti rozvláčenjšímu příběhu, ale ten nádhernej vizuál mě nenechá.
Nauč ma Čardáš (2019) (študentský film)
Škoda, že to bylo utnuté takto brzo, příběh mohl ještě pokračovat. Zapracoval bych víc na zvuku, občas jsem měl problém rozumět hercům. Jinak moc dobrá filmařina.
Milosrdná lež (2019) (študentský film)
Scénář plný klišé, nepřinášející nic nového, prapodivná katarze. Ale aspoň to funguje jako příběh se začátkem a koncem. Kamerově nezajímavé, nehezké svicení (a setdesign), odfláknutý zvuk a hlavně naprosto příšerná hudba (ta mě štvala nejvíc). Film celkově na úrovni laciné televizní inscenace z devadesátek, k dobru lze přičíst maximálně tak dobré herecké výkony ústřední dvojice. Přes to všechno lze vidět, že autor prošel nějakým vzděláním, takže rozhodně se nejedná o odpadní záležitost.
Čiara (2017)
Krásně natočený, velice dobrý casting. Ale scenáristicky dost nastavovaná kaše, nejdramatičtější pasáž filmu je zhruba na 80. minutě, a pak už si jen říkáte, proč to vůbec dokoukáváte dál, když se tam už skoro nic neděje. Opět se potvrzuje, že napsat dobrý scénář není vůbec sranda.
Pomaľované vtáča (2019)
But... why?
Taxikár (1976)
Tak tohle mě úplně minulo... Nějak nevím, co je na tom filmu tak geniálního.
Stranger Things - Kapitola šestá: E Pluribus Unum (2019) (epizóda)
Fakt mě baví ty na první pohled cheesy dekorace "ruské laboratoře". Nechápu, jak si tohle někdo může dovolit, projde mu to a ještě je to tak skvělé.