Recenzie (77)
Paprika (1991)
"Život je krátkej a kunda věčná!"
Prízrak (2017)
"Meditační báseň o obludnosti času."
Král Lear (2003) (divadelný záznam)
Spanilá jízda!
Naega salinbeomida (2012)
Film má sice slušný rozjezd, jenže ve chvíli, kdy stojí na důležité křižovatce, jako by se nemohl rozhodnout, čím vlastně bude. Thrillerem? Groteskou? Možná, kdyby ubral právě na té grotesknosti, přidal na temnotě a zůstal více věrný žánru, bylo by to na vyšší hodnocení. Námět rozhodně ambice měl. Takhle jen tři hvězdy...
Volyň (2016)
Nikdy mi nebylo z filmu fyzicky špatně. A z lidí. Nikdy mi nebylo tak špatně z lidí. Dávám plný počet, ale už nikdy ten film nechci vidět.
Single Lady (2017) (seriál)
Příšerná křeč, která se vás snaží přesvědčit o tom, že je prostě cool. Spousta "šokujících" scén, které chtějí být šokující za každou cenu. Nuda, nuda, šeď a hromada sprostých slov. Enjoy.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Od prvních záběrů to cukříkem jen přetékalo, avšak přetrpěla jsem to až do konce. Nervy mi drásala zejména nesympatická hlavní hrdinka - diblík, který miluje vysedávání u telky, nákupy, duhové svetry a motýly ve vlasech, a způsob, jakým byl příběh podaný. Přitom téma nebylo úplně marné, dalo se to udělat i s citem a komorně. Jenže to by chtělo víc pracovat s hlavními postavami a nestavět je do jednoduchých plochých rovin. Dialogy otřesné. Jednu hvězdu dávám zřejmě ze soucitu.
Krtko (1957) (seriál)
Protivný krtek, který si všechno umí leda tak vybrečet. Furt fňuká, je otravný a pro děti nejhorší možný vzor. Čau :-)
Paterson (2016)
Je to až s podivem, že na nejlepší film roku 2016 jsem si musela počkat na 31. 12. 2016. :-)