Posledné recenzie (55)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Ohrané, debilní, infantilní, nevkusné, nevtipné přesně jako fotbal a nebo komedie od Trošky
Malá morská víla (2023)
Další recyklát úspěšného animáku, který ovšem nepřináší nic nového a jen trapně omílá původní verzi. Původní animace má co do sebe, je vtipná a osvěžující. Tohle je brak, a je vidět že Disney jde do kopru. Evidentně došly nápady a tak se tonoucí stébla chytá.
Terminátor: Temný osud (2019)
Běhačka honička... hromada úžasných efektů, až šel příběh a jeho logika do prdele. Tak strávíte 2hodiny čuměním na honičku, kecy, honičku, kecy, honičku, kecy a celé je to zakončené trapně jednoduchou likvidací doposud nezničitelného stroje. Lidi který mají rádi VFX si přijdou na své , ti to mají rádi nějaký příběh mají smůlu neboť to nemá příběh žádný.