Recenzie (1 481)
Půlnoc v Magnólii (2020)
Je to snesitelnější, než jsem čekala, ale vícekrát to vidět nepotřebuju. 50%
Šťastné a veselé (2020)
Pěkná vánoční romantika. Bulela jsem posledních 20 minut. 🎄🎄80%
Kouř (1990)
Je to fajn fajnový :-D
Princezna z cukrárny: Zase vyměněná (2020)
V duchu správného pokračování je tam všeho víc. Blbé zápletky i Vanessy Hudgens - už nehraje dvojnice, ale rovnou trojnice (existuje takové slovo vůbec???). Zůstala ale úchylka v příšerných vlasech. 30%
Ninja vs. predátor (2020)
Hrozná nuda. Když už je to tak blbé, tak to mělo být aspoň zábavné. Tohle je prostě jen blbé. 20%
Please Murder Me! (1956)
Perry Mason a Jessica Fletcherová jako milenci v jednom filmu s kriminální zápletkou? 🔍🔍 80%
Boratův navázaný telefilm (2020)
Zasmála jsem se, ale Sasha Baron Cohen má na víc. Samozřejmě že kvalitní satira, která umí tnout do živého, je důležitá. Cohen je ale fantastický dramatický herec a Chicagský tribunál bude mít dlouhodobější dopad, než satira Trumpovské Ameriky, která je díky bohu na odchodu. To ale v okamžiku premiéry nevěděl. Já v okamžiku sledování ano a sem tam jsem se i nudila. 70% P.S. Giuliani je prase a hovado.
Veľké šéfky (2020)
I těch 83 minut bylo moc. Salma Hayek je kost i v 55. 40%
Nevšední královské Vánoce (2020) (TV film)
Nejpovedenější vánoční film od Hallmarku, co jsem kdy viděla. 🎄🎄🎁🎁 70%
Noví mutanti (2020)
Hlavním plusem je střídmá stopáž. Jinam mě to nebavilo a bylo mi jedno, jak to skončí. 50% za celkem ok vizuál.