Recenzie (767)
American Horror Story - Tábor Redwood (2019) (epizóda)
Vedoucí se jedou ubytovat do kempu.
Veřejné lži (2019)
Oficiální tajemství pro mě byla utahaná politická hra. Keiro trochu úsměvu by to neuškodilo, tvářila jses, jak kráva. Dávám 55%
Le Mans '66 (2019)
LE MANS '66 je neskutečná automobilová bomba, kterou jsem hltal z plátna jako kvalitně propečený steak. Bale si roli zase neskutečně užil a ukázal, že je to stále pan herec. Damon trochu zaostával, ale po čase si mě také získal a byl bezvadnej. Jak film skončil a jely tam už jenom titulky vůbec se mi nechtělo ze sálu pryč a dal bych si to klidně ještě znova. Další kino projekce je povinnost. Doporučuji a dávám 100%.
Instinkt lovce (2019)
Bílá čičinka byla pro mě největší tahák na zkouknutí tohohle filmu. Cage už nic nenabídne a ke konci chodí o hůlce, jak důchodce. Ve finále bílá čičinka film netahá, což vůbec nevadí, pač je hrozně digitální a palec nahoru za nájemného vraha Lofflera, který to tam nemilosrdně řezal. Dávám 40%
Vtedy v Hollywoode (2019)
Zjišťuji, že filmy od Tarantina nejsou můj šálek kávy. Poslední, co mě od něho docela bavilo byl Nespoutaný Django. U tohohle jsem trpěl a navíc jsem si film pěkně natáhl. U skoro tříhodinového filmu jsem minimálně 10x usnul a vracel jsem si to, tak jsme z toho šesti hodinový snímek, který už nechci nikdy vidět. Dávám 30%
American Horror Story - Tedy apokalypsa (2018) (epizóda)
Nikdy to neskončí. The End!
American Horror Story - Oheň a poroba (2018) (epizóda)
Sláva Satanovi!
American Horror Story - Návštěva (2018) (epizóda)
Terminátorka.
American Horror Story - Zrádce (2018) (epizóda)
Trest za zradu.
American Horror Story - Návrat do vražedného domu (2018) (epizóda)
Malý Michael - Satan Junior. Vidět zase Jessicu bylo super.