Recenzie (169)
Zločiny Velké Prahy (2021) (seriál)
Českej Murdoch, skoro bych řekl že lepší než originál
Hřbitov pro cizince (1991) (TV film)
Viděl jsem po dvaatřiceti letech a je strašný, že v tom vidím paralelu s dnešní dobou
Na druhý pohled (2014) (TV film)
David Matásek je hajzl!
Ples upírov (1967)
Na svou dobu výborný, dnes nuda, u Soukupový napodobeniny jsem bavil víc
Insidious: Červené dvere (2023)
Ať jdou s těma černejma a buzerantama do prdele!
Past (2003) (TV film)
Nic moc, ale bezva herci a dobová atmosféra
Posedlost rudou (2016)
TV oddychovka, nic víc, nic míň
Agnes Joy (2019)
Něco tak blbýho a nesympatickýho v hlavní roli se jen tak nevidí
Stanfordský väzenský experiment (2015)
Levičácká krávovina. Lidi jsou svině, to je jasný i bez tohodle blbýho filmu
Hranice života (2005)
Krávovina