Recenzie (5 588)
Hot Saturday (1932)
Pokud chcete videt mladeho Caryho, ok. Ale jinak me to moc nebavilo, konverzacka o vztazich. 3-
Strangers in the Night (1944)
Prestoze Virginia patri k mym nejoblibenejsim a prestoze stopaz je na becko idealni, stejne me to nejak nudilo..tak treba jindy. 3-
Vo modrým ptáčku (1968) (TV film)
Spis takova temnejsi pohadka, a to nejen diky cb obrazu. A Baruska je divna...Chvilku snad pobavi chodske nareci, ale po case se i tenhle for omrzi... 2+
Starožitníkův krám (1980) (TV film)
No to, ze jde o trihodinovou studiovou inscenaci, tak se to povedlo nadprumerne. Samozrejme pomaha dobry pribeh a kvalitni obsazeni. Ja to sledoval hlavne kvuli ucasti me oblibene Karoliny.
Herecká dráha (1978) (TV film)
Dalsi kousek do sbirky filmu s bozskou Karolinou. Takovy jakoby bakalarsky kousek, zadna velka rachanda, ale uplna tragedie taky ne. Prumer.
Nebožtík si nepřál květy (1985) (TV film)
Puvabna Maciuchova v mimoradne utahane "norske" inscenaci...
Poručík Petr (1981) (seriál)
Plac Bardotky - blondata paruka a stihla Stepanova k nepoznani...pane jo. ;) Jinak je to klasicka tv tvorba rannych osmdesatek. Umele, nepresvedcive. Vypada to, jak kdyby to bylo udelane pro deti... ?
Den, kdy nevyšlo slunce (2001) (TV film)
Petra Jungmanova sice celkem pekna, ale jinak je to bes... 1+
Co v detektivce nebylo (2013) (TV film)
Spis nudne nez vtipne. Plusem je celkem snazici se Chylkova.
Bohatství slečny Kronkiové (1997) (TV film)
Pozustatek osmdesatkovych televiznich inscenaci. Neprilis verohodne, zajimave spis obsazenim. 2+