Recenzie (5 577)
Manželství na úvěr (1936)
Prumerna cervena knihovna s moji milovanou Zitou...
Jan Hus (1954)
Ja mam pro tuhle Vavrovu epickou trilogii slabost.
Královská hra (1980) (TV film)
Velmi dobra televizni inscenace se spickovym obsazenim, s myslenkou, a s prijemnou stopazi. 4+
Lítost (1970) (TV film)
Na to, jak je to kratky, mi to prislo strasne dlouhy. A unavny. Pripadal jsem si, jak kdyz jsem si pustil plyn taky...uspavaci. Nevyuzity potencial nadprumerneho obsazeni. Snad priste, protentokrat podrumer.... 2+
Klíče na neděli (1993) (TV film)
Chtel jsem videt Lenku Skopalovou, tak jsem ji videl. Nic vic jsem si od toho nesliboval, divadlo nemam rad. A tohle je klasicka zfilmovana divadelni hra...dva interiery. Az mi bylo Jiraskovy lito...
Jedenácté přikázání (1935)
Slabsi komedie, ktera sice neurazi (napr. Stepnickova za dcerku s medvidkem da vzpomenout na slavny film s Ginger R.), ale o zadnou superdivokou zabavu nejde. Klimbat pri tom v nedeli odpoledne po obede, ok...
Konec jasnovidce (1957)
Mirne satiricka televizni anekdota. Nakonec celkem zabavny, i kdyz nejaka divoka rachanda to neni.
Tři muži ve sněhu (1936)
Skoda zdlouhavejsi druhe poloviny. Ale je to prijemna, lehka komedie. 4-
Mravnosť nadovšetko (1937)
Legenda s Haasem v hlavni roli.
Uspořená libra (1963) (TV film)
Tri je maximum. Ani na ponekolikate se mi to proste porad nejak nezda vtipny...