Recenzie (5 626)
Černý narcis (1947)
Po dlouhe dobe opet technicolor kousek, navic pribeh byl dostatecne prasteny na to, aby me film pobavil. Deborah, Kathleen i Jean v pohode. Ustredni borec v kratasech byl fakt srandovni a tezko mu clovek mohl uverit roli okouzlujiciho lamace jeptisskych srdci... :)
Beštia (1975)
Bozi obskurnost, ktera pobavi divaka s otevrenou mysli... :) Eroticka zanrovka, nic vic, nic min.
Levoton veri (1946)
Vztahove drama huste tak, ze by se dalo krajet, navic s paradni noir stylizaci. V cele skvela Regina L. :)
Sonyeo (2013)
Asi nejsem dost "emo"...
Undercurrent (1946)
Spis psychologicky thriller nez noir. Katherine mi tady nevadila tolik jako jindy...
Život (2017)
Becko ala vetrelec. Ale je to ve vesmiru, takze pokud na to mate naladu a necekate zazraky...
Milenci a vrahovia (2004)
Podivnej film. Na jednu strasne spatnej, na druhou stranu me zaujal. Tak nevim. Samozrejme sex sex sex, komanci, nesympaticke postavy, divoke charaktery. Milfka Adamovska. Vlastne vubec nevim jak se k tomu celemu postavit. Tak dam proste prumer.
Konec srpna v hotelu Ozon (1966)
Beta Poničanová je fajn, ale jinak nevim. I po opakovane projekci si stale s timto filmem nerozumim...tak asi nic. Pro me prumer.
Čenkovej deti (1975) (TV film)
Televizni socialni drama s ucasti ceskych hvezd. Cenkovou (jako vzdy prekrasna Milena) vidime pouze sporadicky, film se zabyva spise osudem jejich deti. Silny socialni (socialisticky) podton.
Válka světů - příští století (1981)
Dalsi temne naladena polska scifi, ktera divaka potesi i pres absenci velkolepe vypravy ci narocnych triku.