Recenzie (5 602)
Ivan Vasilievič mení povolanie (1973)
Dalsi povedena komedie z vychodni rise :-) Наталья Селезнёва je uplne skvela, mj. Vice v obsahu, doporucuju.:-)
Rocky (1976)
Rocky je klasika, at si kdo chce co chce rika....P.S.: Ted kdyz jsem to videl po letech znova, prekvapily me naprosto realne a uveritelne (jasne, ze jsou trochu filmove) dialogy. To se dneska nevidi.
Americký gangster (2007)
Natoceno pekne, ale nic noveho se clovek nedozvi, ani neuvidi.. P.S: zajimave je, ze jsem presvedcen, ze jsem tento film uz hodnotil i komentoval kdysi...ze by z csfd mizely komentare/hodnoceni...?
Ja, robot (2004)
Moc me to neuchvatilo, a stejne tak i slecnu, co na tom se mnou byla v kine..takze celkem rozpacity pocit. A to nemam rad.
District 9 (2009)
Na jedno zkouknuti (nebo zabiti nudneho odpoledne) fajn...
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Prislo mi to zajimave (proto stredni hodnoceni), ale videt to znovu uz nechci.... Zadna postava mi nebyla sympaticka, a to, ze se Jim Carrey chova jako normalni clovek a ne jako klaun, me asi dostatecne neomraci... 3-
Sin City - mesto hriechu (2005)
Necekal jsem, ze by toto byl muj salek kavy, a nespletl jsem se. Nasilny film dle nasilneho komiksu, ovsem nudny a hloupy...temer vse bylo k videni jinde...zbytecnost. 2 hvezdy za pokus o netradicni vizual a za par peknejch holek.
Život v tanci (1939)
Prestoze Astaire na me pusobil vzdycky jako robot (a myslim si, ze mozna byl robot :-) ), tak tohle se podarilo moc. Diky prekrasne Ginger to byl balzam pro oci...krasa, uleva, odpocinek, radost.
Ztracený víkend (1945)
Paradne natocenej film, Billy je kral...Vse ostatni bylo receno v okolnich komentarich, tak jen za sebe dodavam: soundtrack mi pripominal nadhernou "Humming" od Portishead, Doris Dowling okouzlila jako vzdy, a vzpomel jsem si i na nase vynikajici filmy s timto tematem, treba Dnes naposled...
Uf - oni jsou tady (1988)
Mel jsem z toho takovy pocit neplanovaneho surrealismu...jestli to bavi deti, nevim...