Recenzie (5 591)
Valentin Dobrotivý (1942)
Oldrich Novy v plne forme, tak jak ho mame radi. Pobavila tez zpevacka ze Sakury Míla Spazierová-Hezká. :)
Hotel Modrá hvězda (1941)
"Jak slunecnice kazdym dnem..." aneb nedelneodpoledni klasika.
Paní Kačka zasahuje... (1939)
Unavna komedie, ktera me nicim nezaujala. Kyslikova neni tahoun na hlavni roli. Potesily jen ty dve mladeznice Hanka a Charlotta...tak dve hvezdy pro ne.
Vzdušné torpédo 48 (1936)
Strasne naivnouckej, ale dost roztomilej film, navic s ponaucenim na konci. Zanrove bychom ho dnes asi radili mezi akcni...??? Mimo sypataku Novotneho a Korbelare muzeme videt i krasavice Milu a Zitu.
Velká cesta (1962)
S timhle filmem o Haskovi ja zadny problem nemam... Libi se mi Abrhamuv jakysi "italsky pristup" k veci...sedesatky. :)
Anton Špelec, ostrostrelec (1932)
Ja mam tenhle film proste rad (podobne jako treba Lelicka). Navic skvela pani Slemrova je zde vyjimecne za zenu obycejneho delnika, a ne za honoraci... :) 4+
Osmy (2014) (TV film)
Komedie???
O vodě, lásce a štěstí (1981) (TV film)
Zaklinam Te oblohou, zaklinam Te zemi, vodo prijd mi na pomoc, vodo ozvi se mi... 3+
Eva tropí hlouposti (1939)
Za okouzlujici Natasu musim dat hvezdu navic. A samozrejme krasna Sedlackova taky potesi... 4-
Podobizna (1947)
Kvalitne zahrano, kvalitne natoceno. Mlada Skorepova. To je za me asi vse.