Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Profesionáli (1977)
Teória veľkého tresku (2007)
M.A.S.H. (1972)
Dva a pol chlapa (2003)
Robin Hood (1984)
Budu se zde hodně opakovat, ale i pro mě je to seroš mého dětství. Po čtvrt století jsem si osvěžil paměť a už to taková sláva není, ale za ty vzpomínky si ho stejně cením hodně vysoko. Samozřejmě bez třetí série s Connerym.
Bosch (2014)
Jedním dechem. 1. 'Tis the Season 2. Lost Light 3. Blue Religion 4. Fugazi 5. Mama's Boy 6. Donkey's Years 7. Lost Boys 8. High Low 9. The Magic Castle 10. Us and Them