Recenzie (15)
Malý Herkules (2009)
To byla promarněný čas píčovina na entou fůůůj
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Povedené akční sci-fi 10/10
Van Helsing (2004)
Takový velký rozpočet a film nic moc škoda to se tedy moc nepovedlo 5/10....
Liga výnimočných (2003)
Tohle to se nepovedlo 4/10....
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Skvělý film dobrý herci napětí akce můj oblíbenec Tom Hardy a Joel Edgerton musím dát 10/10 + co herci museli absolvovat před filmem půl roku tvrdé práce....
Piraňa 2: Lietajúci zabijaci (1982)
Jak tohle mohl James Cameron na točit no každý se učí z vlastních chyb.....
Priepasť (1989)
Tento film sem ještě neviděl čekám na 13.10.2013 až bude ve 3D kdo si počká ten se dočká :)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Tohle je prostě pecka Avengers se povedly už sem se dlouho takhle nebavil 10/10++++.....
Kruh (2002)
Skvělá hudba skvělý Film 9/10....
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
No co říci krátký film 109 minut no prostě hrůza Arnold sice nesklamal ale čekal sem více od takové hvězdy sexy Terminátorka ale pořád to je lepší jak 4 bez Camerona Terminátor nikdy nebude Terminátorem 7/10.....