Recenzie (17)
Undercover - Válka (2020) (epizóda)
Napinave od prvej do poslednej casti..uveritelne ..herecky zvladnute..fakt nemam co by som vytkol
Případy neviny (2020) (seriál)
mraz mi beha po chrbte, ked si predstavim, ze je to len zlomok z celkoveho poctu..nieco zhnite je v statoch..a nie je to len zvrateny justicny system, ktory je ako sa zda, tovarnou na nepravost..
Hra z Anglie (2020) (seriál)
velmi prijemna prechadzka pociatkami zrodu organizovaneho futbalu vo viktorianskom anglicku.. atmosfera tej doby sa vdaka hercom a kamere dostala az do obyvacky..
Sviňa (2020)
ucelova propaganda hrajuca na city..
Narcos: Mexiko - Série 2 (2020) (séria)
milujem narcos..az tak ze asi ide o isty druh zavislosti :) dal som to cele naraz a ani jednu minutu som sa nenudil..od prvej az do poslednej casti ..kazdu minutu..
Paradise Beach (2019)
je to odpad, hviezdu davam len za thajsko
Stranger Things - Season 3 (2019) (séria)
Za atmosferu plny pocet, ale scenaristi vycerpali moznosti tohto serialu uz v 2.serii, takze dej nicim neprekvapil a bol sklamanim. No a ten koniec? To fakt idu este aj do 4.serie?