Recenzie (17)
M.A.S.H. - A Smattering of Intelligence (1974) (epizóda)
šišli mišli..milujem casti s flaggom
Volejte Saulovi - Všechno je to pryč, Saule (2022) (epizóda)
better call jimmy..
Alf (1986) (seriál)
ALFa som ako dieta samozrejme miloval.. hlavne s nezabudnutelnym dabingom stana danciaka.. Od detstva som ho uz nikdy nevidel, iba semtam som nanho narazil na youtube ako zostrih scenok... Ked som si teraz po 25ich rokoch ALFa na HBOmax pustil v originale nemal som velke ocakavania.. AKO VELMI SOM SA MYLIL !!! ALF v originale je 1000krat vtipnejsi ako si ho pamatam z detstva a to nielen vdaka ALFovi ale najma vdaka Maxovi Wrightovi a jeho genialnemu hlasu a sposobu akym na ALFa reagoval a ktory som dovtedy nepoznal.. Fakt som sa pri ziadnom sitcome tak nezabavil ako pri ALFovi.. a to hovorim ako velky fanusik TBBT a Friends..
Stranger Things - Season 4 (2022) (séria)
kazda seria to iste..stale vacsi a mocnejsi bubulak, ktory uz uz vsetko a vsetkych znici, ale parta teenegerov ho na konci aj tak porazi..fakt sa mi nechce verit, ze bude este aj 5.seria..
M.A.S.H. - For the Good of the Outfit (1973) (epizóda)
mily synu, tvuj táta neni tvuj táta. tvoje máma
Gordon, Gino a Fred na cestách (2018) (relácia)
pritazlivy format, skvely vyber trojice, medzi ktorou funguje dokoonala chemia..davno som sa tak nenasmial ..pripomenulo mi to stare casy Jeremyho, Jamesa a Hamstra..
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Budem asi jeden z mala, ktoremu vyslovene liezol na nervy sileny humor hlavnej postavy.. Kym tam boli Trapper, Henry a Frank este som to zvladal, ale po ich odchode pre mna serial skoncil a zvysok som uz dopozeral len ako nieco na pozadi.. Skoda, skoda ze sa z komedialneho serialu stala drama, ktora bola uz len tienom prvych 3och serii..
Psychiatr - Anděl temnot (2020) (séria)
jedna hviezda dole za otravnu a zbytocnu zensku hlavnu predstavitelku..
Perníkový tatko (2008) (seriál)
chcem zabudnut ze som toto majstrovske dielo videl..a vidiet ho znovu a znovu a znovu
Bodyguard (2018) (seriál)
Az na ten Maddenov prejav ala Ájem d terminejtor celkom zaujimava ukazka politicko-mocenskych bojov ktore sa odohravaju za oponou..ooo ano je to celkom mozne ze tie akoze teroristicke utoky su indide job..a aj ked nemam rad filmy a serialy s takouto zapletkou a dlho som tento serial odmietal zhliadnut, nakoniec som nelutoval